האקזיט של בנט: האם האקזיט בחברת פיוניר מעמיד אותו בניגוד עניינים עם פייזר? היועמ"ש טוען שלא

ההנפקה של חברת פיוניר הביאה לראש הממשלה רווח נאה והוא גם בה מחזיק אופציות, אך עתה מתברר כי אחת המשקיעות הגדולות בחברה, היא חברת ההשקעות  וולינגטון המחזיקה גם באחוזים מחברת פייזר. היועמ"ש: "אין ניגוד עניינים"

מבחן אמון(ה): אירוע הקורונה חולל משבר אמון כפול בחברה החרדית – מצד אחד בממסד, מצד שני במנהיגות הרבנית

| מנהל משנה | כתבות טרום פרסום

במקביל, סקרים וראיונות בשטח מצביעים על כך שבניגוד למיתוס המוכר, המגזר החרדי אינו מקשה אחת ומתחת למגבעת השחורה ישנו מגוון עמדות, החל מהקפדה על הנחיות הקורונה ותמיכה בחיסונים, וכלה באי ציות מוחלט

בסתירה להנחיות ה-WHO וה-CDC: משרד הבריאות הנחה לתת את חיסוני הקורונה בשילוב עם חיסונים אחרים

 יום אחרי התחלת מבצע חיסון הילדים בגילאי 5-11 פרסם משרד הבריאות הנחיה המדגישה כי ניתן לתת את חיסוני הקורונה בו זמנית עם חיסונים אחרים, ללא כל צורך לשמור על רווח זמן ביניהם. ואולם, מתברר שהנחיה זו סותרת את ההנחיות של ארגון הבריאות העולמי וה-CDC, המדגישות כי יש לשמור על רווח של לפחות 14 יום, משום שלא קיים עדיין מידע על השפעות השילוב בין החיסונים

מחקר חדש: עשר דקות של ריצה בעצימות בינונית משפרת את מצב הרוח ואת תפקוד הקוגניטיבי

| דרור פירר | כתבות טרום פרסום

בשונה מפעילויות אירוביות שגרתיות ומתונות, כגון הליכה, שחייה, ורכיבת אופניים, ביצוע מקטעי ריצה קצרים בעצימות בינונית מגבירים את מעורבות השרירים ואת הדרישה האנרגטית, ולפיכך גם עשויה להשפיע משמעותית על המוח. מחקר חדש מצא שעשר דקות בלבד של ריצה בעצימות בינונית משפרת משמעותית את מצב הרוח ומגבירות את היכולת לבצע משימות קוגניטיביות באוכלוסייה צעירה ובריאה

נסיון

| אדם אטיאס | כתבות טרום פרסום

חשיפה: במקביל להיערכות לחיסון הילדים - משרד החינוך הורה בינואר להתקין 1,556 דפיברילטורים בבתי הספר

| אדם אטיאס | כתבות טרום פרסום

בחודשים האחרונים, במקביל לתחילת חיסוני הילדים, הוצאו מהמגירה והוכנסו לתוקף תקנות מלפני שלוש שנים המחייבות כל בית ספר עם מעל 500 תלמידים להחזיק דפיברילטור. על פי משרד החינוך, 1556 דפיברילטורים הותקנו עד כה בבתי הספר ברחבי הארץ 

בית החולים זיו בצפת מנע מאב לראות את בנו לאחר לידה מסובכת שנמשכה שעות בטענה כי הוא אינו מחוסן.

| אדם אטיאס | כתבות טרום פרסום

בית החולים זיו בצפת מנע מאב לראות את בנו לאחר לידה מסובכת שנמשכה שעות בטענה כי הוא אינו מחוסן.


הורים רבים בישראל נדהמו לגלות היום עד כמה רחוק מוכן ללכת מוסד רפואי בישראל האמון על בריאות הציבור הכפוף לחוקי יסוד ולכללי האתיקה.
לאחר לידה מסובכת שנמשכה שעות,נמנע מאב התינוק האפשרות לראות את בנו שהרגע נולד כמו גם לחזק ולתמוך באשתו בזמן הלידה ולאחריה ברגעים הקשים שחוותה במהלך הלידה המסובכת והמורכבת.
על פי תגובת המרכז הרפואי זיו אב התינוק לא ראה אותו מכיוון שסירב לבצע בדיקת קורונה.
הורים רבים הביעו חשש ותהו מדוע משרד הבריאות ממשיך להתעקש ונוהג בחוסר רגישות תוך שהוא מחייב וכופה הליך רפואי בצודרה הנוגדת את כללי המוסר והאתיקה ותוך הפרה בוטה של חוקי יסוד כתנאי כתנאי למתן שירות.

הורים רבים אשר התוודעו למעשיהם של צוות מחלקת היולדות במרכז הרפואי זיו היו בהלם. לאחר לידה מסובכת שנמשכה שעות,
במצב נורמלי, הורי התינוק הם מהראשונים שפוגשים אותו עם הגיעו לאוויר העולם. אךמדיניות הממשלה והמגבלות שהטילה על הציבור בעקבות הקורונה שינו את התמונה.
"כולנו מבינים את הצורך הטבעי של אב לראות את בנו שהרגע נולד" אמר אחד ההורים בתגובה.
היכולת של האב לחזק את האשה במהלך לידה מסובכת היא קריטית ולעיתים יכולה אף להציל את חייהם
של האם והעובר , בבית החולים זיו מנעו מהאב גם את האפשרות להיות שם לצד אשתו ברגעיה הקשים בהם הסתבכה הלידה. בצורה שיתכן והייתה יכולה לסכן חלילה את חייהם.
למרות שכניסה למרכזים רפואיים לא דורשת הצגת תו ירוק או בדיקה שלילית, הנהלת היחידה למחלות זיהומיות בזיו קבעה נוהל ברור: כל כניסה לפגייה הרלוונטית להורה לא מחוסן תתאפשר בהצגת בדיקה שלילית בתוקף בלבד.
תגובת המרכז הרפואי זיו:
"המרכז הרפואי זיו, המעניק שירותי רפואה מצוינים לכלל תושבי הצפון, פועל לאור הנחיות משרד הבריאות באשר לכניסה לבית החולים ולאור הנחיות הממשלה בנוגע להתנהלות בזמן קורונה.
לפי החלטת היחידה למניעת זיהומים, הכניסה לפגיה, בה מאושפזים תינוקות מדוכאי חיסון, היא כי כניסת הורים לא מחוסנים, מותנית בהצגת בדיקת אנטיגן שלילי כל 24 שעות או בדיקת pcr כל 72 שעות.
התנהלות זו נועדה להגן על הפגים הרגישים וכלל המאושפזים.
צוות הפגיה הציע לאב לערוך בדיקה, להגיע עם תוצאה שלילית ולהכנס לפגיה. לצערנו בחר האב שלא לעבור בדיקה.
למודי נסיון מארבעת גלי הקורונה האחרונים, אנו דבקים בנהלים שמטרתם להציל חיים עושים ככל יכולתנו על מנת לאפשר לפגים את מלוא הבטחון הבריאותי".

התגובה כתמיד , גנרית.קרה מנותקת כזו הדואגת להחבא מאחורי מסך הברזל של התקנות , הנהלים , אך משום מה מרגישה בנוח להפר חוקי יסוד. מאסנו בתגובות לקוניות שלעיתים נדמה כי הדובר הכינם מראש ועתה כל שנשאר לו לבצע הוא העתק הדבק תוך שינוי והתאמה קלים להתאמת הארוע.
במציאות מורכבת , אנו מצפים ליותר.בהתמודדות עם סיטואציות אנושיות כל כך בסיסיות כמו לידה אנו מצפים לאנושיות.
הסכנה האמיתית "במגיפת כץ האנושות" הוא כץ האנושיות.

ראש שרותי הבריאות האוסטרלי: לא מחוסן יהיה "בודד" ו"אומלל" לכל החיים

| אדם אטיאס | כתבות טרום פרסום

 
ראש שרותי הבריאות האוסטרלי אומר שלא מחוסן יהיה "בודד" ו"אומלל" לכל החיים. לנשיא האיגוד הרפואי האוסטרלי בקווינסלנד הייתה אזהרה חמורה לבלתי מחוסנים: לקבל את הזריקה או לחיות חיים בודדים ואומללים. 

במה שנראה יותר כמו איום מאשר אזהרה, ראש שרותי הבריאות האוסטרלי,  ד"ר כריס פרי טוען שאנשים שיסרבו להתחסן יהיו "אומללים" ו"בודדים" עד סוף חייהם.פרי, שהוא נשיא קווינסלנד של איגוד הרופאים האוסטרלי, אמר את דבריו במהלך ראיון טלוויזיוני בו פנה פרי לאוסטרלים המהססים להתחסן.  "הו, הם משוגעים לא להתחסן, חייהם יהיו אומללים בלי להתחסן", הזהיר פרי. "אתה לא תוכל להסתתר, ולא תוכל לגרום לרופא לחתום על כך שקיבלת פטור או החרגה מהחיסון, יש חוקים די ברורים בנושא והרופאים יעברו ביקורות באופן תדיר, כך שכל  פטור או החרגה שלהם ייבדקו בזהירות רבה." 

פרי איים על רופאים בקנסות והפסקת עבודה על עקיפת חוקי הממשלה, וכן איים על אנשים שמשיגים פטור שווא המחריג אותם מקבלת החיסון, והזהיר שהם ייפגעו ויוגשו כלפיהם אישומים על הונאה אם ​​הם "ינסו לעקוף את מערכת הבריאות של קווינסלנד “ עוד הזהיר פרי כי מי שיסרבו לקבל את החיסון יתקשה לשמור על עבודתם וכי לא יוכלו להגיע למקומות ציבוריים לבילוי."יהיה קשה מאוד לשמור על התעסוקה שלך אם אתה לא מחוסן ולא תוכל ללכת לשום מקום", .פרי הבטיח שלכל מי שיסרב לקבל את שתי המנות של החיסון יהיו "חיים מאוד מאוד בודדים", ושהוא לא יוכל לשמור על עבודה.בהערות שלאחר מכן, הרופאים האשימו את "תאורטיקני הקונספירציה" בהחמרת ועלית כמות “הססני החיסונים”."בעידן המדיה החברתית, כל כאב ראש קל פוטנציאלי או בעיה קטנה וחמורה בחיסונים מוגדלת", אמר בהתייחסו לתופעות הלוואי מהניסוי.. 

קישור וידאו מטוויטר 

https://twitter.com/stillgray/status/1458843008497946624 

קרדיט לכתבת המקור :

https://www.rebelnews.com/australian_health_chief_says_unvaccinated_will_be_lonely_and_miserable_for_life

ציון באזרחות - טוויט לדוגמה

| מנהל אתר | כתבות טרום פרסום

sdfgdsgfsdfghsdegf

 

לפידי החירות: ההיסטוריה של הנדסת התודעה

| אדם אטיאס | כתבות טרום פרסום

קמפיין "לפידי החירות" – המסע היח"צני שהצליח להפוך את העישון מטאבו חברתי עבור נשים לסמל לפמיניזם ולשחרור האישה, היה הניסוי הראשון בהנדסת תודעה. הטכניקות, שהתבססו על יצירה מלאכותית של התקוממויות, משמשות עד היום ממשלות ותאגידים